Oracion apologética por la España y su mérito literario. Para que sirva de exôrnacion al discurso leido por el abate Denina en la Academia de ciencias de Berlin, respondiendo á la qüestion qué se debe á España? / Por d. Juan Pablo Forner. [Apéndices. Contestacion al discurso CXIII del censor.--Réponse à la question Que doit-on à l'Espagne? Par Mr. l'Abbé Denina].

  • Forner, Juan Pablo, 1756-1797.
Date:
1786
  • Books
  • Online

Available online

view Oracion apologética por la España y su mérito literario. Para que sirva de exôrnacion al discurso leido por el abate Denina en la Academia de ciencias de Berlin, respondiendo á la qüestion qué se debe á España? / Por d. Juan Pablo Forner. [Apéndices. Contestacion al discurso CXIII del censor.--Réponse à la question Que doit-on à l'Espagne? Par Mr. l'Abbé Denina].

Public Domain Mark

You can use this work for any purpose without restriction under copyright law. Read more about this licence.

Credit

Oracion apologética por la España y su mérito literario. Para que sirva de exôrnacion al discurso leido por el abate Denina en la Academia de ciencias de Berlin, respondiendo á la qüestion qué se debe á España? / Por d. Juan Pablo Forner. [Apéndices. Contestacion al discurso CXIII del censor.--Réponse à la question Que doit-on à l'Espagne? Par Mr. l'Abbé Denina]. Public Domain Mark. Source: Wellcome Collection.

About this work

Publication/Creation

Madrid : Imprenta real, 1786.

Physical description

xvii, 228 pages, 1 leaf, 86 pages, 1 leaf, 2 unnumbered pages, 44 pages, 1 leaf ; (8vo)

Notes

"Résponse à la question que dolt-on à l'Espagne? Discours lu à l'Académie de Berlin dans l'assembleé publique du 28 janvier l'an 1786 pour le jour anniversaire du rol. Par mr. l'abbé Denina, with special t.-p.: 44 p. at end.

Languages

Where to find it

  • LocationStatusAccess
    Closed stores
    EPB/B/22939

Permanent link