Tratado del diabetes sacarino, de las affectiones gástricas, y de las enfermedades que dependen de ellas ... / Por Jonn Rollo ... ; traducido del Inglés, con varias notas del ciudadano Fourcroy ... por el ciudadano Alyon ... ; y al Castellano por D. Antonio de la Cruz.

  • Rollo, John, -1809.
Date:
1799
  • Books
  • Online

Available online

view Tratado del diabetes sacarino, de las affectiones gástricas, y de las enfermedades que dependen de ellas ... / Por Jonn Rollo ... ; traducido del Inglés, con varias notas del ciudadano Fourcroy ... por el ciudadano Alyon ... ; y al Castellano por D. Antonio de la Cruz.

Public Domain Mark

You can use this work for any purpose without restriction under copyright law. Read more about this licence.

Credit

Tratado del diabetes sacarino, de las affectiones gástricas, y de las enfermedades que dependen de ellas ... / Por Jonn Rollo ... ; traducido del Inglés, con varias notas del ciudadano Fourcroy ... por el ciudadano Alyon ... ; y al Castellano por D. Antonio de la Cruz. Public Domain Mark. Source: Wellcome Collection.

About this work

Also known as

Account of two cases of the diabetes mellitus. Spanish

Publication/Creation

Madrid : por Aznar, 1799.

Physical description

8 unnumbered pages, X, 325 pages, 1 unnumbered page ; 14 cm (8vo)

Notes

A translation of the French version (Traité du diabète sucré, Paris, [1798]) of Rollo's An account of two cases of the diabetes mellitus, 1797.
Copy 1 Supplier/Donor: Ramer Note: Binding: contemp. mottled sheep

Languages

Where to find it

  • LocationStatusAccess
    Closed stores
    EPB/A/57529

Permanent link